Čemu nas je naučio Flappy Bird

Iako vizuelno nije donela nikakve novine, zapravo izgleda kao da je napravljena pre 25 godina, igra Flappy Bird u kratkom roku zaludela je stotine hiljada korisnika, piše BBC.

Flappy-Bird-Game-Over

Bila je besplatna, a njen kreator zarađivao je od reklama koje se prikazuju u igri.

Napisali smo bila, jer je pre dva dana Dong Nguyen, Vijetnamac koji ju se napravio, objavio na Twitteru da će je ugasiti.

“Žao mi je, korisnici Flappy Birda,za 22 sada gasim Flappy Bird. Ne mogu ovo više”.

I tako je i bilo, igra je povučena sa Google Play i App Store prodavnica aplikacija.

Njen tvorac zarađivao je dnevno oko 50.000 dolara, zahvaljujući reklamama, pa nije jasno šta je to “što više ne može”, piše BBC.

Ono što jeste jasno je da se još jednom potvrdilo da se velika popularnost ne može predvideti, niko ne može unapred da zna da li će nešto postati jako popularno ili ne.

Druga stvar, ističe BBC, je lekcija iz marketinga koju smo mogli naučiti od Nguyena. Gašenjem igre na vrhuncu njene popularnosti, sebi je osigurao veliko interesovanje i iščekivanje narednog projekta.

A kakvu pomamu je napravio za svojom prvom igrom? Recimo samo da polovni iPhone na kome je instalirana igra Flappy Bird na eBayu dostiže cenu od 99.000 dolara.

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s